یکی از راههای مخاطب شناسی مکانی است که شخص در آنجا رفت و آمد دارد در صورت کثرت مراوده با آنجا می تواند این مراوده معنی دار باشد بصورت مثبت یا منفی مفهومی داشته باشد!!
مکان های روز مره یک انسان
-
خانه وجود خود 1) فکر و ذهن 2)خیال 3)حس 4)روح مثلا کسیکه دائم در خیالات و اوهام بسر می برد نمی تواند شخصیت سالمی داشته باشد
- خانه و مسکن خانواده
- منزل پدر و مادر خانم و فامیل
- کارخانه و کارگاه محل شغل
- مسجد و محل عبادت
- پارک ومحل تفریح
- خیابان محل عبور و مرور
- منزل دوستان و معابر
- کافینت و گیم نت و فضای مجازی و گوشی
درباره این سایت